REKLAMA
Znaleziono 2925 wyników
[Szczecin] Zintegrowane Centrum Komunikacyjneinwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Zintegrowane Centrum Komunikacyjne
Szczecin, Nowe Miasto
[Łódź] Zaplecze Techniczne Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Zaplecze Techniczne Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
Łódź, Widzew
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Lubicz 14inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Lubicz 14
Kraków, Śródmieście, Lubicz 14
Remont dworca kolejowego Toruń Miastoinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont dworca kolejowego Toruń Miasto
Toruń, Stare Miasto, plac 18 Stycznia
W przyszłym roku pojedziemy wyremontowaną linią kolejową z Wrocławia do Jelcza-Laskowicartykuł
Pokaż artykuł
W przyszłym roku pojedziemy wyremontowaną linią kolejową z Wrocławia do Jelcza-Laskowic
W połowie przyszłego roku powinna zostać oddana do użytku wyremontowany odcinek linii kolejowej nume...
[Kraków] Dalsze losy krakowskiego podziemnego dworca PKP po upadku wykonawcyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Dalsze losy krakowskiego podziemnego dworca PKP po upadku wykonawcy
W najbliższych dniach PKP ogłosi wyniki przetargu na przebudowę tzw. Antresoli, stanowiącej element...
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Poznań] Jedna ze spółek Grupy PKP w Malta Houseartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Jedna ze spółek Grupy PKP w Malta House
Firma PKP Informatyka wynajęła 532 mkw. powierzchni biurowej w poznańskim kompleksie Malta House nal...
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Żelazna 1inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Żelazna 1
Kraków, Śródmieście, Żelazna 1
Wieżowiec PKP SA w Łodzi (Żyleta)inwestycja
Pokaż inwestycję
Wieżowiec PKP SA w Łodzi (Żyleta)
Łódź, Widzew, Tuwima 28
Artyści apelują do prezydenta miasta: Stop sprzedaży zabytkowego Pałacu Hatzfeldów we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Artyści apelują do prezydenta miasta: Stop sprzedaży zabytkowego Pałacu Hatzfeldów we Wrocławiu
Magistrat chce zbudować na Kępie Mieszczańskiej, we współpracy z prywatnym inwestorem, budynek z m.i...
Prace na Centralnej Magistrali Kolejowej dla szybszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Prace na Centralnej Magistrali Kolejowej dla szybszych podróży koleją
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sukcesywnie przygotowują Centralną Magistralę Kolejową do prędkości 250 km/h. Inwestycje pozwolą skrócić czas podróży koleją m.in. na trasie z Warszawy w stronę Krakowa, Katowic i Wrocławia. Wartość modernizacji CMK realizowanej ze środków budżetowych oraz unijnych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynosi ok. 1,8 mld zł.
Kraków: tereny pod kolejowymi estakadami zostaną zagospodarowaneartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: tereny pod kolejowymi estakadami zostaną zagospodarowane
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. powołały zespół z udziałem miasta, którego zadaniem jest przygotowan...
Osiedle, ul. Starobielawskainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle, ul. Starobielawska
Wrocław, Fabryczna, Starobielawska
Trwa modernizacja stacji Wrocław Muchobór [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja stacji Wrocław Muchobór [FILM + ZDJĘCIA]
Trwają prace modernizacyjne stacji Wrocław Muchobór, zlokalizowanej przy ulicy Traktatowej w sąsiedz...
[Wrocław] Przejazd kolejowy idzie do remontu - będą objazdy komunikacji miejskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przejazd kolejowy idzie do remontu - będą objazdy komunikacji miejskiej
W środę i czwartek dwie linie autobusowe na północy miasta zmienią swoje trasy. Objazd związany jest...
TBM Katarzyna drąży podziemny tunel kolejowy pod Łodzią [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
TBM Katarzyna drąży podziemny tunel kolejowy pod Łodzią [FILMY + ZDJĘCIA]
Po wykonaniu wzmocnień terenu w rejonie ul. Mielczarskiego duża maszyna TBM kontynuuje drążenie tunelu kolejowego w Łodzi. Wykonawca inwestycji uzgadnia z miastem warunki dla dalszej realizacji robót, w tym lokalizacje tzw. szachtów. Podziemne połączenie Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Żabieniec zapewni podróże ze stolicy województwa we wszystkich kierunkach. Sprawniejsza będzie komunikacja w aglomeracji. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
REKLAMA